Numera student.

Har börjat läsa MatteB på Komvux idag. Första lektionen idag och jag satt där mer eller mindre som ett levande frågetecken hahaha.. aja det ska säkert gå bra!
Jag jobbar fortfarande kvar på min egen tjänst och det var tänkt att jag ska läsa på distans men eftersom det passade mitt schema så kunde jag ha matte en lektion i veckan i skolan och det var ju bra. På Onsdag i nästa vecka sätter Engelskan igång..

Ikväll blir det att packa det mesta inför morgondagens avfärd till Norge/Norefjäll och åka skidor! :)

Har tagit någon komptimma i morgon så slutar halv 10. Ska fixa det sista här hemma innan Olof kommer hem vid middagstid och sen bär det av. se upp i backen, för här kommer jag hahahahah!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

bara 1,5timme till du slutar nu.. sænd mig ett sms med svaret på vad jag frågade dig imorse.

2007-01-19 @ 08:01:46
URL: http://lindaolsson81.blogg.se
Postat av: elin

så trevligt att plugga ;) trodde du var klar sköterska eller var det undersköterska? puss puss å ha det så kul uppe i norge-land!

2007-01-19 @ 13:53:45
URL: http://goldlock.blogg.se
Postat av: linda

hahaha ja, se upp i backarna! hade vart nåt sophie, du o jag i fjällen! :)

2007-01-29 @ 20:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0