Fredag :)

Fredag eftermiddag och helgen är här för min del :) skönt att sluta redan halv 12 om fredagarna :P

Fick min bok idag med posten som jag beställt via nätet...beställde den för att ha något att läsa i bilen när vi kör till Norge, men antar att boken är utläst låångt innan dess hihi.

Vaknade till en gång inatt av okänd anledning...kollade bredvid min huvudkudde där Oliver alltid ligger och sover om nätterna.. då låg både Oliver och Wilma där tillsammans helt ihoparullade i varandra ocyh sov..det såg såå himla sött ut att jag va tvungen att väcka Olof så han fick se :=)

Någon som vill tipsa mig om hur jag gör så att även rubriken blir  fet och Kursiv stil? Tack :)

Kommentarer
Postat av: elin

hej du! :) så du hamnade här med! hoppas allt är bra med dig! det där med rubrik och sånt ska du fråga caroline, hon är proffs på sånt! :) puss puss

2007-01-05 @ 12:54:23
URL: http://goldlock.blogg.se
Postat av: Linda

Du får bara bestælla lite fler, eller så får du spara den och låna hem massor från mig nær ni kommer upp. Ær ju bara 2 veckor kvar. :o)

2007-01-05 @ 14:44:14
URL: http://lindaolsson81.blogg.se
Postat av: Sophie

Linda - Jag tänkte kolla på Maxi o lite varstans vart det kan finnas billiga pocketböcker =) Men lånar gärna av dig också så har man nått o läsa

2007-01-05 @ 14:49:53
Postat av: Linda

kolla dær på c pay nær du ska leta dvd till mig ;o)

2007-01-06 @ 09:52:33
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0