Bokmalen..

Lördagskväll och en riktig slappedag..
Har inte gjort allt för mycket idag, tränade i förmiddags, duschade, plattade håret och sen la jag mig för att sova en stund..
Olof väckte mig nu halv 6 och sa han strax skulle köra o handla sen börja fixa middagen, gott! =) Ikväll blir det Klyftpotatis, gyros, Tzatzikisås och sallad. Chips till filmen! =)

Köpte mig ett årskort på Friskis & Svettis idag, känns skönt o veta man kan träna nu ett helt år framöver utan att behöva tänka på att det ska betalas.. Fick det billigare också än vad jag trodde då vi kommunalanställda hade en viss procent rabatt.

Har läst mer än halva boken "Egogirl" av Carolina Gynning nu, faktiskt väldigt bra och spännande bok.

Nu kallar kocken i köket!

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltså inga undanflykter før att inte træna på ett helt år. Kænns væl bra ;o)

2007-01-06 @ 21:38:44
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0