Stieg Larsson.

Har nu ikväll läst klart alla de tre böckerna i triologin med Stieg Larsson, Millenium.
Måste säga att det var de bästa böckerna som jag har läst. Man sträckläser de verkligen och där händer något interssant precis hela tiden. Dock är bok 3 inte lika bra som bok 1&2. Tyckte bok 3 var lite för detaljerad..
Jag har 1´an och 2´an i pocket men då 3án inte kommit ut i pocket ännu och det dröjer ett bra tag så köpte jag den i inbunden för måste ju läsa de i följd ;))
Har ni inte läst dem så rekomenderar jag er starkt att läsa dem!!



image110     image111     image112


Kommentarer
Postat av: Susan

Jag har hört lite blandade åsikter om dessa böckerna. Antingen har man älskat dem eller hatat dem - inget mellanting. Vilket gjort mig lite osäker på om jag överhuvudtaget skall läsa dem.
Utspelar sig böckerna i nutid?

2007-08-12 @ 11:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0