Såå nöjd.

Köpte mig ett par nya höst-stövlar idag på DinSko och jag är bara såå nöjd med dem!! :)
Åkte till Cs (=Center Syd) idag för att köpa stövlarna + en present till min svägerska som fyller år idag. Hade lagt undan ett par i min storlek men självklart va de inte fina då de va lite avskavt på dem vid skaftet o de hade klart inte fler i min storlek.. Kvinnan i kassan ringde iaf till butiken i lund där de fanns ett par o la undan dem så hjärtat mitt köpte dem till mig på vägen hem från jobb, snällt va? =)

Stövlen satt kanonsnygg med jeansen och kommer med all säkerhet bli en favorit i höst :P

Denna stövlen som är på bilden, fast i svarta!

image116


Kommentarer
Postat av: Liw

jag har samma fast utan den där kanten där uppe.. helt släta alltså.. såå sköna

2007-09-07 @ 10:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0