framtiden..

Tankar och funderingar om framtiden finns hos en ganska så naturligt.. Jag och Olof har varit tillsammans i 7 år och det är Vi som kommer ha en framtid tillsammans.
Som många andra par som varit tillsammans ett bra tag så pratar man ju klart om framtiden.. jobb, barn drömmar, mål mm..
Jobb - Ja jag har ett fast jobb men inte på heltid som jag ju klart vill ha så därför söker jag alla möjliga jobb där det är heltid och en tillsvidareanställning.
Barn - Jag har alltid sagt att jag inte vill vara för "gammal" när jag får mitt/mina barn..Tycker att 27-28 år är en lagom ålder om man känner sig redo och mogen då klart och det är ju relativt snart då jag i somras fyllde 26 år.. så barn ja, det ligger inom en relativ snar framtid men ändå inte just idag. Vet redan idag att Olof kommer bli en bra pappa! :)
Andra funderingar och tankar vad gäller barn är ju om vi också kommer att få tvillingar den dag vi bestämt oss för att skaffa barn.. Då vi har tvillingar i släkten i  varje generation i stort sett (tror jag?!?). Även Olof har tvillingar i sin släkt då hans två äldre stora systrar är twins.. så chansen att vi skulle få tvillingar är med andra ord ganska så Stor! ;)

Man har mycket framför sig i framtiden men det är ju bara roligt! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är roligt och planera framtiden :)

2007-08-27 @ 12:08:34
URL: http://malinth.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0