På order!

Evighet sen jag bloggade sist, så kanske på tiden? lr nått? =)

Fredagkväll och jag är ledig hela helgen, så skönt! I morgon blir det fortsatt renovering på ovanvåningen av Olof och på em/kväll 40 års kalas hos bror.
Söndag renovering och bus med lilleman!

Var i Norge för ett par helger sen, sötnosen Jesper skulle döpas. Jag fick den stora äran att vara gudmor åt honom, TACK! Ett jättefint dop med supergod mat, även kul att träffa Stians släkt. <3 saknar er redan men vi ses snart igen.

Anton växer och frodas.. om lite mer än 2 veckor fyller han 2 ÅR! Hallo vart har denna tiden tagit vägen typ. Känns som igår man vart gravid.. minns iaf det som om det vore nyligen. Anton har det fortsatt bra på dagis, trivs som fisken i vattnet och vi jobbar på.

Håller som sagt på att renovera på ovanvåningen, bygger ett nytt sovrum till oss där uppe.. Då anton ff sover nere hos oss, i egen säng,o vi inte utnyttjar ovanvåningen så som vi kan så bygger vi ett nytt sovrum till oss där uppe så han snart kan få sova i eget rum.. vill inte att han ska sova själv på ovanvåningen och vi här nere. Kontorer flyttar vi ner till vårt gamla sovrum, blir nog bra det!

Punkt slut för denna gång! På återseende :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Jesper sæger tusen tack før att du ville vara gudmor och før de jættefina presenterna <3 ska bli spænnande att se rummet om 2v, men du skulle ju skicka kort til mig!?

Hælsa alla så mycket i ettermiddag!! Kram

2011-02-05 @ 08:29:33
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/
Postat av: Martina

Vad go du är. Jag valde ett par snarlika svarta men en storlek mindre :)



Du måste ju skriva och uppdatera lite på bloggen.. om graviditeten och allt! :)

2011-10-24 @ 11:31:10
URL: http://maella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0