På begäran ..

Ja jag får la uppdatera min blogg på begäran av kära syster och moster! :)

Var ett tag sen jag bloggade och en del har ju klart hänt sen sist..
Anton hjärtat har hunnit bli 8 månader och utvecklas varje dag, händer nått nytt hela hela tiden. Så underbart att se! :) Men hjälp mig att stoppa tiden! Min lilla trollunge håller på att bli stor!, 1årsdagen närmar sig med stormsteg!! Tiden går alldeles för fort men försöker njuta av varje dag som går.
Linda/Moster var ju hemma nu här i veckan och av henne och onkel Stian fick anton en superfin äkta norsk lusekofta! Han kommer bli såå fin i den! Ska visa bild en dag när han har den på sig (ska bara köpa nytt batteri till kameran först, gör vi i helgen!!).
Lill♥ hjärtat har även fått sina 3 små första bissingar, i stort sett alla på en och samma gång.. 2 där uppe och en där nere! :) Såå sött men ännu ser man inte dem helt förrens han skrattar, =) Jobbigt för honom, han har haft lite ont och inte haft nån större matlust men nu börjar det bli bra igen.

Även flytten närmar sig.. minre än 1 månad tills vi får nycklarna till huset och på lördag är det 4 veckor tills flytten går! Vi har sakta men säkert börjat att packa. Packa sådant som vi inte använder så snart lever vi mer eller mindre bland flyttkartongerna.. men det ska bli skoj! =) få komma till något eget, där man får göra vad man vill utan att fråga någon om lov.

Jag, Linda & Mamma har även varit iväg på en utflykt till Ullared där vi fick shoppat loss ordentligt haha! För min del så blev det mest handlat leksaker och prylar till Anton, en del av leksakerna ska han få i julklapp och lite har han fått nu. Fick även handlat en del julklappar till syskonbarnen så nu har vi inte så mkt kvar att shoppa till dem, tror jag iaf! :)
Vi körde hemifrån kl 06.00 och var framme på Gekås lagom tills de öppnade kl 8 så det var lagom med folk då, folket kom först vid 10-11 tiden och då var vi i stort sett färdiga för det var så pass lungt med folk innan dess.
Olof hade tagit sig ledigt från jobb så han och Anton hade en heldag tillsammans utan mamma och det tror jag att både Olof och Anton uppskattade till max! =)
Har tatt bild på en del av sakerna jag köpte åt Anton, dock har inte allt kommit med!




Anton är förkylder så idag blir det ingen vidare aktivitet utan vi myser på här hemma :) I eftermiddag ska vi dock gå fram och tillbaka till färgaffären i Västa Fäladen och kolla in en fondtapet som vi ska beställa. Frisk luft skadar absolut inte :)

Älskar mina hjärtan över allt!

Later.


Kommentarer
Postat av: Moster

Saknar Anton!

Men du.. om du går i de tankarna på att du kan gøra som du vill utan att fråga om lov så får du tænka om BIG TIME! Herre gud alltså.. Mycket som man måste fråga "gubben" om lov innan man kan gøra. Haha.. Men ni kan ju køra dealen, du gør som du vill inne så kan han gøra som han vill i trædgården ;o)

kramar

2009-10-29 @ 09:47:51
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha.. kul att se att flera tjatar om uppdatering, men nær den kommer så bryr man sig inte om att kommetera det..

2009-10-31 @ 16:22:20
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/
Postat av: Linda

jo klart att han gör,men varför ska man ha sovmorron när man e så morronpigg som jag e?går alltid upp själv ändå så då kan han lika bra sova,jag får bara ångest om jag sover länge :)

2009-11-08 @ 19:31:59
URL: http://lindaslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0