Magbild ..

Tog en magbild nu ikväll, kanske den sista jag visar er nu innan förlossningen! ;) Bilden är tagen i v 35, (34+4). Idag är det "bara" 37 dagar kvar till beräknad förlossning.
Har fått höra kommenterar som "Åhh så stor mage du har" och vissa som säger "vilken söt liten mage du har" .. ja vad andra tycker bryr jag mig inte om utan det är mer lite drygt nu att får höra vad andra tycker. Jag och bebis mår iaf bra och magen (sf-måttet) ligger på normalkurvan, så kan ni tycka o tänka sen bäst ni vill!! =) Man kan iaf se att magen sjunkit ner en bra bit nu och det är skönt, lite lättare att andas.


♥ Bebis vi längtar såå efter dig!! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Så fin mage :) Jag fick höra att jag hade en stooor mage, men ändå låg jag på normalkurvan. O stor mage behöver inte betyda stor bebis (eller tvärtom), handlar mycket om mängd fostervatten med. Det viktigaste (och ända som betyder något) är att man/ni mår bra! :))) Kramar.

2009-01-18 @ 21:07:58
URL: http://famiiljelycka.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättegullig, helt normalstor! Inte alls pytteliten, eller grotesk.

Det har ju helt med att göra hur bebisen ligger, hur du bär, långt bak eller långt fram, var i skedet man är , fostervatten osv.

Lycka till Sophie!!

KRAM

2009-01-19 @ 08:59:52
Postat av: Therese F

Du e hur fin som helst!!! Så e det när man e gravid, då har alla en massa åsikter om magen, men lyssna inte på sånt för det e så individuellt hur magen ser ut!! Ingen e den andra lik!!! Men förstår din reaktion på alla kommentarer, man blir knäpp o så trött på folk när de håller på så... Ta hand om dig o bebismagen så får vi snart träffas o fika igen!! Kramar i massor

2009-01-19 @ 10:28:19
Postat av: Therese

Så spännande! Hoppas du fortsätter när lilla livet anländer!

Spjälskydde som Saga har vet jag inte hur högt det är i cm. men det finns ju olika höga att köpa, tex. det på ikea är megakort, osv. På barnens hus finns det många höga. Annars vet jag inte riktigt, det kanske beror på hur hög madrass man har. Saga har först en tjock och sen en tunn över.

2009-01-19 @ 18:20:12
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Oj, vad stor du blivit, tungt? :)

2009-01-25 @ 18:48:31
URL: http://heybaberiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0