<3

Ny vecka, v 34.. hejhopp vad tiden går. Vi längtar! Har träffat på några st nu de sista dagarna som reagerat över att magen min sjunkigt ner en del och att jag nog inte kom till att gå full tid, man kan ju alltid hoppas ;)

Idag har jag varit med en av mina äldsta barndomsvänner och hennes lilla pojk på Center Syd för att kolla in rean på Polarn & Pyret men de hade ärligt inte alls mkt för nyfödda och bebisar, de började typ vid st 68 o de känns lite långt borta att köpa det nu.. annars så kollade vi in de andra affärerna och tog en fika ;) Det enda jag köpte där var en nalle på p.o.p som vi kollat in tidigare, dock inte rea på den..

Nu ikväll har jag varit hos Madde och blivit fin i håret ;) Riktigt skönt att få det klippt och vidgjort, klippte av en bra bit!

I morgon vet jag inte riktigt vad som händer mer än jag ska ner en snabb runda till H&M o köpa en mössa.

Återseende.


Kommentarer
Postat av: Linda

Liknar nallen vagnnallarna?

2009-01-09 @ 18:03:18
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/
Postat av: Sophie

Linda ~ Japp det gör den :) fast denna är i motsatt färg :P

2009-01-09 @ 18:56:58
Postat av: Caroline

Så Madde klipper fortfarande. Har inte sett henne på åratal :(

2009-01-11 @ 14:08:59
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Malin

Hehe, det beror på hur stor eran gosse är när han föds! ;) Filip anävnde stl 56 i ca 3v bara, sen var det 62 och kort därefter 68 som gällde. Han har alltid varit lång och stor och är det fortfarande, har stl 86 nu vid snart 10månader :) Men bara mera bebis att älska & pussa på! Hihi.

2009-01-17 @ 20:33:59
URL: http://famiiljelycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0