Helgen är här.

Fredagkväll och  man är ledig i helgen, kan det bli så mkt bättre? =))
Slutade jobba redan kl 13 idag vilket nästan aldrig inträffar att jag har en kort dag, men iaf så var det skönt.. la mig o vilade ett tag direkt jag kom hem! :)

Syrran och Stian är hemma i helgen, de kom igårkväll så i morgon blir det först Ekeby möbler för vi ska kolla på en soffa jag och Olof.. antar de blir en sväng till väla och sen till cs.. på kvällen blir det middag hos mamma och pappa, bowling och sen melodifestivalen. Kanske Kanske kommer bror med fam och o joinar oss på bowlingen vilket hade vart skoj =)
På söndag ska två av syskonbarnen komma så ska vi leka, busa och ha det mysigt mest hela dagen.

Nästa vecka blir det full pott med jobb måndag-fredag men de har blitt så för jag bytat lite dagar så jag slipper ta sem då vi ska iväg och åka skidor.

Har haft huvudgrubbleri mest hela veckan ang jobb.. har blitt erbjuden en tjänst på en annan avd i huset fast på samma våning.. det är en större tillsvidareanställning än den jag har i dag så rent logiskt så borde jag tacka ja till den men det är bara det att jag trivs såå sjukt bra på min avd med mina kollegor så vill inte "lämna" dem även fast vi kommer träffas ändå fast jag är på en annan avd.
Tjejen jag vikarierar för (ett gravvik) kommer tillbaka i sep så tills dess kommer jag iaf vara kvar på min avd jag är på idag.. åhh ja rent ekonomiskt för framtiden så "måste" jag tacka ja, men betyder pengar allt?

Nu är det uppehåll i Let´s Dance så ska snart göra mig klar för bingen och se det sista, upp tidigt i morgon o kolla soffa ju! =))

Hade ni en bra och mysig alla ♥ dag?
Jag och Olof hade bestämt att vi inte skulle fira något detta år med att ge varandra något utan bara laga en god middag men ändån kom Olof hem med en bukett röda tulpaner, gulligt va? =)

Aja Trevlig helg för det kommer jag ha. ;Þ

Kommentarer
Postat av: Jill

Jag ska jobba på söndag och imorgon blir det tvätt. Vi ska också ev till CS

2008-02-15 @ 22:26:38
URL: http://jills.bloggspace.se
Postat av: Jill

Har ni inhandlat soffan nu då?

2008-02-18 @ 18:30:19
URL: http://jills.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0