<3

Helgen är här och snart ska man iväg till jobb.. jobbar idag och i morgon o sen är jag ledig på söndag.
I morgon blir det nog iväg till Ilva och kolla på tavlor till storarummet... Nej fortfarande efter snart 2 år här har vi inte fått upp några tavlor på huvudväggen i storarummet :)
Men nu har jag hittat några som hade vart super så de ska vi kolla på i morgon på mina timmar..

Haft en mysig sovmorgon med hjärtat idag som är ledig. Inte varje dag man har möjlighet att äta frukost ihopa men idag hade vi chansen.

Har nu på förmiddagen varit iväg hos vår älskade Isak och satt en bukett blommor och grattat på 4 års dagen. Jag saknar och älskar dig lilla älskade vännen! Du finns alltid i mitt hjärta!! ♥

Kanske daxs att göras sig klar för jobbet... och håll tummarna att turen är på min sida idag.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag pluggar Vårdadministration (typ pappersarbete inom vård) och just nu har jag praktik på sjukhuset! Så skriver mycket om det just nu = )

2008-02-11 @ 20:29:53
URL: http://encephalon.blogg.se
Postat av: Jill

JÄVLAR har det redan gått två år sen ni flyttade in i trean??

Jag funderar på att sno din bakgrund..... Om det är ok??
Jag ska hälsa från Mattias. Jag trivs på jobb så det var en bra dag, hur var din?

2008-02-14 @ 20:59:31
URL: http://jills.bloggspace.se
Postat av: Sophie

Jill ~ Tiden går fort när man har mys med hjärtat! =) Klart du får låna min bakgrund. Min dag på jobb var lång, men bra hehe. Ska ni göra i helgen?

2008-02-15 @ 13:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0