Världens bästa syster!

Ja jag har världens bästa o goaste syster! Hon tänker på mig i alla stunder o situationer. Hon skickar hem små olika söta små paket och senast idag fick jag ett litet söt paket med en kylskåpsmagnet där de stod nått på engelska i stil med att det fanns ingen bättre syster än jag.

Visst, Jag och syster har inte alltid dragit järnet jämt men så är det nog mellan syskon ibland. Nu på de senare åren har vi dock kommit varandra nära och vi messar/pratar i telefon varje dag i stort sett.
O nu i framtiden me allt kommer de inte heller bli sämre! ;))

Syster - JAG ÄLSKAR DIG O TACK FÖR ALLT DU GÖR FÖR MIG!! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Små øverraskningar ær væl kul?!

Love you too! ;o)

2008-08-19 @ 10:19:05
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0