Studenten 2007

I Torsdags var vi nere i Malmö och firade min kusin Sandra som tog studenten! Var en jättefin dag med kanon väder, god mat och allt.
Träffade på en del utav släkten som vi inte träffat på måånga år. Var verkligen superkul att träffa alla igen! =)
Hoppas att Sandra hade en bra och oförglömlig dag, det är ju något man vill ha med sig alltid :P
Hon var jättefin i sin fina klänning och mössa. Såg ut att njuta riktigt, precis så som det ska vara.
Var en ganska så lång dag men det får man ta ibland :P

Sandra min kusin.

image87



I fredags var vi i Kristianstad och firade Sara, Olof´s kusin som tog studenten.
Stog där på skolgården i en gassande värme och man höll ju på att krevera haha... Festen efter skolgården hölls på stadshotellet inne i centrum. Jättegod mat med trevligt folk, dock så känner jag inte så många som var där men det var trevligt iaf!=)
Åkte hemifrån ganska så tidigt på dagen och var hemma ganska så sent så vi stupade i säng när vi kom hem.

Aja, Grattis till studenten! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin hon var! Du får skicka mer kort till mig sen..

2007-06-11 @ 11:32:47
URL: http://lindaolsson81.blogg.se
Postat av: Linda

Vad fin hon var! Du får skicka mer kort till mig sen..

2007-06-11 @ 11:33:11
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0