snart så..

Var i HBG idag hos en privat hudläkare/ortoped med mina leverfläckar som jag skulle vilja ta bort, och visst kunde han hjälpa mig så om 3 veckor blir det operation! Det är tre st som jag ska ta bort. Bra Bra. Blir dock att jag måste ha plåster på stygnen sen efter ett tag framöver om jag ska vara ute i solen, men det får jag ta ;)

I morgon är det för övrigt sista dagen på min egna fasta tjänst på jobb, sen på måndag är det allvar som gäller, 95% hehe.. det ska bli riktigt skönt med en normal inkomst så man kan röra sig lite fritt och kunna göra saker och ting utan att planera allt för jättemkt.

 - Huvudvärk! ;(

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får njuta av din eftermiddag och forsätta skriva lista till helgen ;o)

2007-06-15 @ 07:29:46
Postat av: Malin

Lyx det med! :)

2007-06-15 @ 19:19:02
URL: http://malinth.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0