Juni månad.

Juni månad är redan här, tiden den går och går! =) alleredan den 3 juni och dagen går mot sitt slut.

Har varit en ganska så lugn och skön helg.. dock lite besviken att våra långpromenade uteblev! ;( Vi får ta oss i kragen på onsdag då vi är lediga.
I fredagskväll va vi hemma hos en kompis på lite fest, grillade och hade trevligt.
Igår var vi inom cs en runda och köpte 2 presenter som jag ska ha med mig på tisdag på kvällen med jobb, ska spela presentspelet =) ner till lund efter det och sen hem för en kväll hemma..
Kollade fotbollen men vilken skandalmatch! Att det bara får går till så har jag jäkligt svårt att förstå och acceptera.Vid en landslagskamp borde ju säkerheten vara på topp, men tyvärr så vet nog vi alla hur det slutade med det ;(

Idag på förmiddagens städade vi här hemma, så nu är här rent och fint =) kalas för syskonbarnet som fyllt år och sen fotboll igen, BoIS som spelade hemma mot Norrköping och de åkte på däng som vanligt ;(

2 jobbedagar framför oss o man är ledig en, inte helt fel.'

Men jag undrar vart det fina vädret tar vägen som de lovat oss..

Kommentarer
Postat av: Linda

Det fina vædret ær hos oss. :D Jag skriver oppgave i bikini ;o)

2007-06-04 @ 09:56:34
URL: http://lindaolsson81.blogg.se
Postat av: Sophie

Linda - orättvist! =)

2007-06-04 @ 13:32:45
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: elin

behöver ju inte vara fint väder för att man ska ha det bra ;)

2007-06-05 @ 15:35:49
URL: http://goldi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0