Ett tag sen..

Var ett par dagar sen sist och jag har nog inte gjort mkt mer än jobbat! ;) Det funkar finfint att jobba 95% men det är nog först nu som tröttheten hinner i fatt lite..är ju inte van att jobba så långa dagar men jag börar sakta men säkert att vänja mig! =)

Midsommarhelgen gick i det lugna tecknet.. jag jobbade kväll på midsommarafton så när jag slutat jobbet körde jag till den festen där Olof var. Körde hem relativt tidigt också då jag skulle börja tidigt på midsommardagen.. lite segt att jobba under midsommarhelgen men det ger ju fina pengar iaf och det tackar man ju inte nej till!
Lördagen efter jobb gick vi en runda på tivolit/marknaden som var här nere i Borstahusen och efter det hem till ett par vänner.
Igår söndag vart jag ledig..
Denna jobbveckan är inget att leka med, men man får trösta sig att det går relativt snabbt ändå :)

Ibland blir livet inte riktigt vad man tänkt sig.. det kan tyvärr ta slut fortare än man tror! ;( Vi alla tänker på er i denna sorg.

Nu kallar tvättstugan igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0