Min lilla lista! :O)


Vad heter du:
Sophie.

Var bor du: I Landskrona med mitt ♥

Trivs du där: Japp kan knappt ha det bättre.

Brukar du läsa horoskop: Nja ibland..

Har du körkort: Ja, sedan snart 5 år tillbaka.

Favoritdjur: Katt såklart, har 3 st.

Festar du mycket: Nej inte nu längre.

Sprit, cider, vin eller öl: Cider.

Brukar du bli för full: Nä vet vart min gräns går.

Antal kuddar i sängen: 4 stycken, men 2 av dem är Olof´s.

Äger du ett busskort: Nope, åker nästan aldrig buss.

Vad åt du till frukost: 2 mackor med leverpastej och ett glas vatten.

Har du haft sex idag: Kanske det kanske! ;)

Nästa mål i ditt liv: Få en högre fast tjänst, skaffa familj och hus :)

Hur svarar du i mobilen: "Hej, det är Sophie".
Antal timmar sömn inatt: 8 timmar.

Sov du ensam: Nej hade Olof och 3 katter vid min sida =)

Din hobby: Familjen, vänner, shoppa, fika.

Vad är det för veckodag?: Måndag.

Vad åt du senast: En clementin.

Vem fick du sms av senast: Syrran.

Vem ringde dig senast: Mamma tror jag att det var.

Godaste ölen du druckit: Tycker inte om öl så dricker det aldrig.

Vilka hårfärger har du haft: Bara min egen naturliga mellanblonda hårfärg.
Vad såg du senast på TV: Från Koja till slott.

Vad läser du för bok just nu: Läser inget just nu. Läste ut en bok i förrgår så beställde 3 nya idag.

Längd: 152 cm kort.

Skostorlek: 36 eller 37.

Hårfärg: Mellanblond

Favoritfärg på kläder: Svart eller brunt.
Favoritaffär: GinaTricot, lätt! :)
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: En himla massa nytt, bla jeans, toppar, tröjor och en del sommarkläder. Nya skor också bla..
Är du kär i någon: Ja i min Olof.

Vad gör du om ett år: Jobbar.

Önskar du att du bodde någon annanstans: Njä Jag trivs bra i Landskrona trots allt skit som händer här.

Dricker du: japp det gör jag, mest vatten och cola light.

Vilken parfym använder du: Lacoste eller DKNY

Vilka skor använder du: Mest mina finskor och mina gympaskor.

Dagens klädsel: Myskläder.


Hur ser din lista ut? ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

låter trevligt :)

2007-02-13 @ 21:22:18
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0