Lite av varje..

Var ett par dagar sen jag skrev nu så detta inlägger kommer handla om lite av varje..

Var med Mamma och Pappa i Onsdags eftermiddag och hämtade hem deras nya bil.. kände mig redan då litta knepig och mådde inte helt 100.. på hemvägen körde vi inom CS och då började rösten krångla och innan vi kom hem till La mådde jag låångt ifrån bra..
La mig i stort sett direkt vi kom hem och vaknade sen på natten utan röst med feber och kraftigt illamående. ringde jobb och sa ifrån, stängde av alarmet till morgonen och somnade om.. låg sen i sängen hela torsdagen och hela fredagen.. va bara uppe när jag behövde gå på toa.. Olof har riktigt snäll och passat upp mig ♥  tror dock jag lyckats smitta honom så nu är det min tur att passa upp honom..



♥ I Torsdags skulle du fyllt 3 år.. tiden går så fort.. Kunde inte komma till dig i torsdags så jag var en sväng hos dig igår. Du är så otroligt älskad och saknad av oss alla! ♥



Har varit en lugn helg då vi i stort sett bara varit hemma hela helgen.. bara varit på Dop nere i malmö idag till mitt kusinbarn som skulle döpas, lilla William. Roligt att träffa alla då det var riktigt länge sen man träffade alla så på en och samma gång från pappas sida.

I morgon blir det jobb igen sen på kvällen hem itll min farbro med Olof och fixa litta med deras dator.. tror det är något litet varje dag efter jobbet denna veckan.. och sen på fredagomorgon kommer Linda och Stian hem och då får vi se vad helgen har att erbjuda.. de kommer iaf hit som det ser ut på fredagkväll och äter pizza..


Kommentarer
Postat av: amanda

SNygg och bra blogg du har :)

2007-02-12 @ 15:12:58
URL: http://tjoppes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0