Uppdateringsdax..

Var ett tag sen jag bloggade nu så det är väl på tiden nu! ;)

Om 1 vecka är det julafton,man kan knappt förstå det haha.. aja det flesta julklapparna är avklarade och det sista inhandlas på fredag då vi ska en sväng till Väla för annat ändamål!! :P Nyfikna? =)

Jobbade i Torsdags, mellan 12-20.15... framåt eftermiddagen/kvällen började jag må ikke hallon vilket var ett resultat i Vinterkräksjukan.. fy sören vad man mår dåligt när man ligger sjuk så.. Gick hem från jobb och hade en hård kväll och natt hemma, hjärtat stackarn fick hjälpa mig en massa här hemma..
Hela avdelningen = Personal + vårdtagare har drabbats av denna vinterkräksjuka så nu är förhoppningsvis allt över för oss på vår avd.. Jag är iaf glad jag inte jobbat i helgen.. räckte med mig själv för min egen del.

Annars så vet jag inte så mkt vad som hänt på sistone mer än det gamla vanliga typ.. jobba, jobba jobba..
4 arbetspass kvar o sen är man "långledig" med 6 dagar över julen.. finfint.

Systeryster kommer hem sent på fredagkväll och sen blir de lite bak på lördag o en massa fixande o trixande..

Igårkväll hade vi en myskväll med julklappsinslagning och glögg, riktigt mysigt men det tog sin lilla tid men alla de julklapparna jag skulle packa in, men det gör jag mer än gärna till mina nära o kära!!! ♥

God Jul till Er från Mig! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

1 dag kvar!

2007-12-20 @ 18:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0