Julledig.

6 dagar julledighet och det ska bli såå skönt! Kommer dock ha fullt upp så dagarna lär ju rusa iväg men ändå, skönt med ledighet!

I morgon ska jag passa två av mina syskonbarn en stund på förmiddagen..Vi ska gå en runda på stan och handla lite julklappar. Tar kanske en liten fika också :P
Hem och städa och göra vid mig för att sen åka med hjärtat till väla på kvällen.. allt de sista blir klart då, Skönt.
Syster landar i Kph vid halv 9 snåret så vi ses nog först på lördagsförmiddagen.. antar shopping!.

Ikväll när hjärtat kom hem från jobbet så hade han med sig en bukett röda tulpaner till mig. Jag blev såå himla glad, såå jättefina! Älskar dig mitt hjärta!!!! Han är verkligen mitt allt.

Vi fick besked av försäkringsbolaget idag att vår bil kommer inte repareras efter krocken, så blir att leta ny bil nu ganska så omgående..vi ska ut och provköra lite olika.. Är sugna på en Audi A3. Finfin!

4 dagar till julafton, mys er riktigt ordentligt för det ska jag göra!!! =))


God Jul till er alla önskar Jag! ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0