Sommar.

Jag längtar så mycket efter sommaren! Semester i 4 veckor.. min första betalda semester ska jag ha denna sommar, hur gött är inte det då!?! :))
Kunna ligga på stranden och njuta vid fint väder, grilla, picknik med lite vin med mitt hjärta nere vid havet och stranden ♥.
Vi har inget så direkt bestämt som vi ska göra till vår semester men passar det in för syrran och Stian så blir det nog en runda till härliga Tvedestrand i norska skärgården. Va helt underbart där förra sommaren.. låg ute i skären varje dag och solare och bara var.


image52

Vad ska ni göra i sommar? :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Min första betalda semester med detta året! Jag ska ha 3veckor, sen lite strödagar då & då. Spar 1vecka till hösten, vi ska åka utomlands då! Härligt! Blir nog med bara slappa, bada/sola, umgås, grilla o så en tripp till Dalarna :) När har du semester då? Kraaam!

2007-04-04 @ 16:59:41
URL: http://www.nogg.se/MaliinTh
Postat av: Sophie

Malin - Jag har semester vecka 29-32, så 4 veckor! :) Vi ska också åka någonstans till hösten har vi pratat om. Har en del semesterdagar kvar från förra året så har "råd" att ta 4 veckors sem till sommaren också, så vi får hålla tummarna för finfint väder ;)) Vilka veckor har du semester?

2007-04-04 @ 17:05:37
Postat av: Malin

Okej, jag hade inte så många sparade iom jag började sent. Men skönt & kunna lägga sitt schema själv (ska göras i nästa vecka) så man kan planera lite fler lediga dagar i sträck =) Jag ska ha semester 28, 29 & 30. Härligt!

2007-04-04 @ 17:11:58
URL: http://www.nogg.se/MaliinTh
Postat av: Sophie

Malin - Ja det är skönt att kunna lägga sitt eget schema och sen kunna vara med att påverka det lite. Beroende på tjänstgöringsgraden kan man ju också vara ledig lite flera dagar i streck ;)

2007-04-04 @ 17:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0